Jakub Špika |
Vztahuje se k |
NIQ: Pavol Zajac vystřídal Jakuba Špiku13.března » Zboží a Prodej Pavol Zajac je od letošního roku retailer services directorem pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko společnosti NIQ. Ve funkci vystřídal Jakuba Špiku, který se stal commercial directorem pro Českou republiku a Slovensko. Pavol Zajac (na hlavní … Privátní značky mají na tradičním trhu velký potenciál26.září » Zboží a Prodej Po roce na kongres Samoška opět přišli dva zástupci společnosti NIQ prezentovat výsledky sledování nákupů v maloobchodě. Podělili se nejen o to, jak čeští spotřebitelé reagují na nelehkou ekonomickou situaci, ale nejprve se podívali na makroekonomic… SOCR ČR: V České republice prudce roste zájem o privátní značky20.června » BusinessInfo.cz Podíl privátních značek se na tuzemském trhu rychle zvyšuje, v porovnání se západní Evropou je ale stále ještě nižší. Prodeje diskontním řetězcům v ČR za posledních 12 měsíců meziročně stouply19.června » ČeskéNoviny.cz Praha - Diskontním řetězcům v Česku za posledních 12 měsíců meziročně stoupl objem prodaného zboží o 4,3 procenta. Nárůst zaznamenaly i drogerie, a to o 9,8 procenta. Naopak hypermarketům... Prodeje diskontních řetězců meziročně stoupají. Pomáhají privátní značky19.června » iDNES.cz Diskontním řetězcům v Česku za posledních dvanáct měsíců meziročně stoupl objem prodaného zboží o 4,3 procenta. Nárůst zaznamenaly i drogerie, a to o 9,8 procenta. Naopak hypermarketům objem prodaného zboží za posledních dvanáct měsíců klesl o 4,6 p… Nutnost, nebo hamižnost? Pravda o Češích a slevových akcích10.června » Ahaonline.cz Akce, 1+1 zdarma! Češi se během nakupování snaží co nejvíce ulevit svým peněženkám. Podle průzkumu společnosti NIQ se loni v tuzemských obchodech prodalo 61 procent potravin a drogistického zboží ve slevě. Deník Aha! zjišťoval, proč tomu tak je. Průzum: Ve slevě bylo loni prodáno 61 % rychloobrátkového zboží9.června » Agris Ve slevových akcích bylo loni v tuzemských obchodech prodáno 61 procent potravin a drogistického zboží. Na evropském žebříčku prodeje prostřednictvím cenových promocí tak Česku s výrazným náskokem připadla první pozice. Nákupy ve slevách jsou disciplína, ve které jsme mistři světa, říká analytik8.června » iDNES.cz Ve slevových akcích se loni v tuzemských obchodech prodalo 61 procent potravin a drogistického zboží. Na evropském žebříčku prodeje prostřednictvím cenových promocí tak Česku s výrazným náskokem připadla vavřínová pozice. V druhém Portugalsku měly s… Průzum: Ve slevě bylo loni prodáno 61 % rychloobrátkového zboží8.června » ČeskéNoviny.cz Olomouc - Ve slevových akcích bylo loni v tuzemských obchodech prodáno 61 procent potravin a drogistického zboží. Na evropském žebříčku prodeje prostřednictvím cenových promocí tak... Řetězec CrossCafe zavírá své kavárny v Praze. Podpora nepokryje náklady, říká firma15.února » Aktuálně.cz Důvodem jsou opatření vlády související s pandemií koronaviru, která dlouhodobě omezují fungování gastrosektoru. "Zadarmo to není, ale je to fér." Pohlreich místo lkaní rozjíždí byznys s rozvozem22.listopadu » Aktuálně.cz Zatímco většina gastrosektoru zápasí s propadem tržeb, pro on-line objednávky a rozvoz funguje pandemie jako urychlovač. Gastro sektor ztrácí tři miliardy korun každý týden20.listopadu » MediaGuru Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun. |
Tomáš Prouza
- Český ekonom
|