Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie? Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu? O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision Slovakia. Externí komunikaci Vodafonu vede Lenka Đo Do čela externí komunikaci Vodafonu nastupuje Lenka Đo, zároveň bude působit jako tisková mluvčí společnosti. Pitná voda pro Hradecko zůstává stále ve vysoké kvalitě Hradec Králové 17. července 2025 (PROTEXT) - Na řece Orlici ve Svinarech probíhá těžba sedimentů, úpravna vody je plánovaně odstavena a hradecké vodárny využijí jiných zdrojů pitné vody. V současné době dochází k těžbě sedimentů usazených v korytě vodního toku řeky Orlice ve zhruba třistametrovém úseku pod mostem ve Svinarech. Akci zahájilo Povodí Labe v polovině července a potrvá do konce září. „Práce na řece Orlici, která je povrchovým zdrojem pitné vody pro Hradecko, byly Povodím Labe zaháje… Pět ne tak očividných důvodů, proč od vás odchází perspektivní zaměstnanci Stává se vám, že máte v týmu kvalitního a pracovitého zaměstnance, se kterým máte velké plány, ale on (nebo ona) od vás zničehonic odejde? Odcházejí vám perspektivní zaměstnanci a vy marně přemýšlíte nad tím, proč u vás kvalitní talenty nezůstávají déle? Zde je pět ne tak zcela očividných důvodů, proč k odchodům může docházet. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Jak využít AI v tradiční prodejně „Já mám obyčejnou prodejnu, k čemu by mi AI byla?“ říkají obchodníci. Ukažme si tedy, k čemu vám může být užitečná. Článek Jak využít AI v tradiční prodejně se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky Skořicové rolky, které si získaly srdce zákazníků už na čtyřech evropských trzích, míří do Česka. Značka Cinnamood z Kolína nad Rýnem, dbající na původ surovin a osobní vztah k zákazníkům, otevře dvě pobočky v Praze – v Jungmannově ulici a Náměstí Jiřího z Poděbrad. Článek Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky se nejdříve objevil na MAM . Umělá inteligence jako nástroj i výzva. Týden inovací propojí technologie s lidskostí Technologie, které ještě před několika lety vypadaly jako science fiction, dnes zásadně mění byznys, vzdělávání i každodenní život. Umělá inteligence, kyberbezpečnost či biohacking už nejsou jen tématy akademických debat, ale určují směřování firem a společností. Historik a politolog Lukáš Sedláček, zakladatel konference Týden inovací, v podcastu HR News představil nejen jubilejní desátý ročník největší byznysové události v Česku, ale také klíčové globální trendy, které formují budoucnost práce… Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding Hloupost na první pohled. Tak hodnotili změnu názvu z HBO Max na Max odborníci na budování brandu i běžní diváci. Po téměř 2 letech to došlo i vedení Warner Bros. Discovery a HBO max je zpátky spolu se znovu objeveným poznáním, že HBO symbolizuje značku kvality. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Píše se o |