Binet a Davis: Marketéři sledují ROI, ale velikost rozpočtu je důležitější Větší rozpočty mají osmkrát větší vliv na efektivitu než zaměření se na návratnost investic kampaní (ROI). Ukazuje to nový výzkum IPA, za nimž stojí Les Binet a Will Davis. Proč jsme letos v soutěži Golden Drum neudělili cenu za inovaci a proč je to dobře Z festivalu ve slovinské Portoroži reportuje pro Médiář Nikola Foktová, kreativní ředitelka pražských agentur Leo Burnett a MSL, která letos byla porotkyní soutěžní kategorie Craft. Sedm zvyků, díky kterým si zvýšíte sebevědomí Dlouhodobě úspěšný manažer, stejně jako kdokoliv, kdo na manažerskou funkci aspiruje, musí disponovat zdravým sebevědomím. To v žádném případě neznamená, že by se mělo jednat o narcistického egoistu nebo autoritativního mikromanažera. Ale znamená to, že si dotyčný musí být vědomý svých kvalit, musí umět ve správných chvílích působit dostatečně kompetentně a sebevědomě a musí v lidech umět vzbuzovat důvěru, že úkoly, které mu byly svěřeny, zvládne. Zdravé sebevědomí se naštěstí dá… Návod, jak prodávat, pro pohodlné obchodníky Jen včera jsem viděl, jak se tři lidé chlubí, že absolvovali trénink vyjednávání. Otázkou je, jestli je to nejlepší cesta k dobrému obchodu. Článek Návod, jak prodávat, pro pohodlné obchodníky se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Který tarif Notionu vybrat a kdy stačí Notion zdarma? Jaké jsou rozdíly používání Notionu zdarma a v placené verzi? Sám jsem používal několik let Notion zdarma, než jsem přešel na ten nejvyšší tarif. Jaké jsou limity všech tarifů, co umějí a kdy dává smysl platit? |
Zdravé vaření. Značka Elmich v Česku nabídne své nádobí Praha 16. října 2025 (PROTEXT) - Českým koncovým zákazníkům se otevírá značka Elmich, která je doma i v zahraničí známá svým důrazem na kvalitu materiálů, udržitelnou výrobu a bezpečné vaření. Elmich, tradiční česká značka s globálním působením a vlastní výrobou, přichází na domácí trh s nabídkou svých výrobků prostřednictvím vlastního e-shopu. Díky tomu zákazníci získají přístup k celé šíři sort… Kosta Schneider: Kreativita jako odvaha. Ukrajinský tým ovládl Golden Drum Ukrajinský kreativní tým Saatchi & Saatchi, vedený Kostou Schneiderem, získal na letošním festivalu Golden Drum dvě Grand Prix, čtyři zlaté a dvě stříbrné ceny. V době války tak dokázal, že kreativita může být i aktem odporu a naděje. Článek Kosta Schneider: Kreativita jako odvaha. Ukrajinský tým ovládl Golden Drum se nejdříve objevil na MAM . „Velké zplošťování“: Trend, kdy se firmy zbavují středního managementu V posledních několika měsících vidíme trend, který se v angličtině nazývá „the great flattening“, tedy „velké zplošťování“. Jedná se o eliminaci středního managementu, tedy většinou týmových lídrů, a podřízení řadových zaměstnanců přímo nejvyššímu managementu. Firmy jako Amazon, Microsoft nebo Google už tento trend následují a slibují si od něj ušetření peněz, zjednodušení administrativy a zeštíhlení firemní struktury. Jaká jsou ale rizika tohoto přístupu a jak ke zploštění firem… XTB spouští novou reklamní kampaň Investiční aplikace XTB představuje svou nejnovější reklamní kampaň v čele s globálním ambasadorem Zlatanem Ibrahimovićem. Jde o dosud nejrozsáhlejší komunikační aktivitu v historii značky, která se postupně spustí na třinácti trzích v Evropě, Latinské Americe, na Blízkém východě a v Asii. Kampaň poběží až do konce letošního roku. V kampani XTB navazuje na svou dlouhodobou […] Jak řídit akvizici a retenci v PPC kampaních? Jedno z nejdůležitějších témat v PPC, které pořád málo rezonuje, je retence versus akvizice. Jasně, záleží na oboru i klientovi, ale ruku na srdce – máte v účtech oddělené rozpočty a KPI pro akvizici a retenci? Většina ne. A to je problém. Koukat se v reklamních účtech na celkové průměry je totiž jedna z nejhorších... The post Jak řídit akvizici a retenci v PPC kampaních? appeared first on Digich… |
Píše se o |