Gaming jako nová televize pro mladé Pozornost věnovaná reklamám je jedna z nejdůležitějších, nejsledovanějších a nejdiskutovanějších metrik v posledních letech. A pořád klesá. Přesněji řečeno se spíše dělí mezi neustále rostoucí množství mediálních lákadel. Dostat svoji reklamu k velkému počtu lidí je proto čím dál tím těžší. A taky dražší. Jak získat stále cennější pozornost především mladších lidí, přibližuje druhý ze série článk… Black Friday lámalo rekordy. Visa zároveň odhaluje výrazný nárůst zadržených podvodů Praha 16. prosince 2025 (PROTEXT) - Během letošního Black Friday vyrazili lidé na nákupy opět ve velkém. Data společnosti Visa ukazují, že průměrná útrata na zákazníka v listopadu meziročně vzrostla o 4 %. Podvodníci se i letos pokoušeli využít nákupní horečky a zacílit na lovce výhodných nabídek. Podstatně méně z nich však uspělo. Společnost Visa během letošního Black Friday zablokovala v České … Hanácká vodka odhaluje novou limitovanou edici Hanácká vodka, nejprodávanější vodka na trhu, vstupuje do zimní sezony s novým komunikačním konceptem „Pure Spirit. Colorful Life“ a zároveň uvádí speciální zimní limitovanou edici etikety. Značka z Palírny U Zeleného stromu tak navazuje na jarní proměnu vizuální identity a posiluje své propojení se světem osobitosti, barev a autentických zážitků. Nový komunikační koncept staví na […] Kampaň britského prodejce elektroniky chytře bojuje proti krádežím mobilů Řetězec Currys propojuje ve své kampani „Mind the Grab" bezpečnost, marketing a společenskou odpovědnost. Posiluje tím svou značku a zároveň dělá okolí své prodejny bezpečnějším místem. Schází vám v obchodě sebevědomí? Úspěšný podnikatel a obchodník je ten, kdo věří, že prodává správné produkty za správné ceny. Ale to není všechno. Pro sebevědomí je potřeba víc. Článek Schází vám v obchodě sebevědomí? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Soutěž WebTop100 2025: Jak si Taste navařil Autora roku Digitální marketing prochází největší proměnou za poslední roky. AI dramaticky mění práci v PPC i SEO. Uživatelé se chovají jinak než před dvěma lety a tlak na efektivitu roste napříč trhem. I proto byla letošní WebTop100 místem, kde se setkali lidé, kteří určují tempo českého digitálu, ať už na samotné konferenci, nebo při vyhlášení nejlepších... The post Soutěž WebTop100 2025: Jak si Taste nava… |
Martin Tesař je PR manažerem a tiskovým mluvčím J&T Banky J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích. Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Článek Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem se nejdříve objevil na MAM . Nezbytná GDPR anebo revoluce v osobních údajích? Uniklý návrh revize GDPR přináší dosud nejzásadnější změny v ochraně osobních údajů. Ovlivní zpracování dat pro AI, biometriku i pravidla DPIA. Řeč těla rozeného lídra: Jak coby manažer využívat neverbální komunikaci ke svému prospěchu Jednou z věcí, kterou skutečně efektivní lídři mistrně ovládají, je řeč těla. Na nonverbální úrovni naše tělo nepřetržitě vydává celou řadu signálů, které vypovídají o tom, co cítíme, co si myslíme a jak reagujeme na to, co je řečeno. Top manažeři jsou často mistry ve čtení a používání neverbálních gest a výrazů. Pojďme se podívat na ty nejdůležitější neverbální signály, kterým musíte věnovat pozornost. Jaký byl můj rok 2025? Rok 2025 je téměř na konci. Byl u mě samozřejmě plný Notionu, kariérně zatím nejúspěšnější, přestože jsem paradoxně oproti předchozím letům trochu zvolnil. Co a jak ve článku. |
Píše se o |