Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady. Pražské vodovody a kanalizace přechází na ArcGIS Utility Network. Unicorn je klíčovým partnerem Praha 15. září 2025 (PROTEXT) - Společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) ve spolupráci s technologickým partnerem Unicorn Systems HSI zavádí nový geografický informační systém (GIS) založený na platformě ArcGIS Utility Network od společnosti Esri. Tento zásadní krok posouvá správu vodovodní a kanalizační infrastruktury PVK do zcela nové éry digitalizace a přináší řadu přímých výhod v oblasti správy dat, integrace a provozní efektivity. „Zavedení Utility Network nám umožní pracovat s jedno… Předvolební debata "Rozhodne volby peněženka? PROTEXT VIDEO bude v úterý 16. září 2025 vysílat on-line ekonomickou předvolební debatu "Rozhodne volby peněženka?", která otevře tři klíčová témata: dostupnost a financování bydlení, udržitelnost zdravotnictví a sociálních služeb a postavení české ekonomiky ve světě. Každý tematický blok zahájí odborná prezentace zástupce Katedry ekonomie CEVRO Univerzity, na kterou navážou reakce politických hostů. Debaty se zúčastní Patrik Nacher (ANO), Vojtěch Munzar (SPOLU), Jan Kuchař (STAN), Miroslav Šev… „Jsme malá kostka ve firemním benefitním puzzle, ale s velkým dopadem na zdraví zaměstnanců,“ říká Miroslav Rech, Multisport Be V českých firmách roste tlak na podporu zdraví a aktivního životního stylu zaměstnanců. Nejde jen o benefity, ale o nástroje, které skutečně motivují lidi k pohybu a přinášejí reálný dopad na jejich každodenní život. Jedním z nich je Multisport karta, která umožňuje využívat sportoviště, bazény, wellness nebo sdílená kola. V podcastu HR News o fungování tohoto benefitu a jeho dopadu na český pracovní trh hovořil generální ředitel společnosti Multisport Benefit Miroslav Rech s kolegou Tomášem… „Firmám chybí místo jedné pravdy. My ho pomáháme získat,“ říká Petr Macek, Caflou Mnoho menších firem a podnikatelů zvládá každodenní provoz s pomocí nástrojů, které dobře znají – tabulek, e-mailů nebo poznámkových bloků. Často to funguje. Ale jakmile firma roste nebo přibývá zakázek, začne být složité udržet si přehled o tom, co se právě děje, co se má fakturovat nebo jak je na tom cash flow. Právě tehdy přichází na řadu systém, který propoje klíčové oblasti řízení na jednom místě. Jedním z takových systémů je platforma Caflou. V podcastu Tomáše Pospíchala (CPO, IVITERA) o… Jaký byl AI Date #3? Vibe coding, regulace AI v Česku, rozdíl mezi automatizací a agenty nebo praktické ukázky z Google prostředí – to všechno zaznělo na třetím AI Datu, který opět spojil marketéry, freelancery i technologické nadšence. A já si odnáším hlavně to, že agenti už nejsou jen buzzword, ale realita, která tu s námi je a mění způsob... The post Jaký byl AI Date #3? appeared first on Digichef . |
Kristán Hloušek: CMO mají mít místo u kormidla, musí ale změnit priority Marketing může mít různou podobu, od „podpůrného“ oddělení plnící objednávky různých interních klientů, po součást vedení firmy propojující inovace a zákaznickou zkušenost. O tom, jak se mění role CMO, proč velké značky mají konkurenční výhodu, jak spolu souvisí hravost a efektivita nebo proč se vyplatí pracovat s principy takzvaného evidence-based marketingu, mluvíme s Kristiánem Hlouškem , stra… MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Článek MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku se nejdříve objevil na MAM . O2 bojuje s kyberšmejdy s pomocí AI babiček i s nápaditou osvětovou kampaní Rostoucí počet podvodů využívajících umělou inteligenci se týká i kyberšmejdů z řad „navolávačů“. O2 nasazuje ve Velké Británii i v Česku jako protizbraň „AI babičku“, která má podvodníky, co nejvíce zdržet od obírání skutečných lidí. Na Slovensku pak spouští chytrou osvětovou kampaň radící, že nemáte věřit ani svému synovi v nesnázích. „Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani Praotec Čech, Bivoj, kat Mydlář a Jan Žižka – čtveřice ikonických postav z českých dějin se objevuje v nové televizní kampani Košíku. Ta s nadsázkou a humorem ukazuje, jak by to vypadalo, kdyby hrdinové naší minulosti nemuseli těžce dobývat svou kořist, ale mohli si, stejně jako dnešní zákazníci, vše vyřešit na pár kliknutí. „Jsme smělejší, […] Dávejte zákazníkům stravitelné informace Už jste letos navštívili nějaký zámek nebo hrad? A kolik jste si z toho, co vám říkal průvodce, zapamatovali? Tak funguje i rozhodování. Článek Dávejte zákazníkům stravitelné informace se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Co jsem zjistil za 10 let podnikání na volné noze? 14 let mám živnosťák, 12 let podnikám, posledních 10 let na volné noze. Na začátku velký krok do neznáma, zpětně jedno z nejlepších kariérních rozhodnutí. Co jsem se během té cesty naučil a zjistil? |
Píše se o |