Čtvrteční letní večery dál patří seriálu Malý pitaval Malý pitaval z velkého města udržuje nejvyšší sledovanost ve čtvrtek po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách. Co s přeplněnou popelnicí? Pražské služby nabízejí jednoduché řešení s humorem Praha 18. července 2025 (PROTEXT) - V černých popelnicích se čas od času hromadí odpad až po víko, někdy doslova přetéká. Výsledkem je nepořádek kolem a zbytečné komplikace při svozu. Pražské služby proto připravily pokračování edukativní kampaně nazvané „Stop nepořádku!“. Její hlavní tváří se stal známý herec a moderátor Vašek Matějovský. V novém klipu na sociálních sítích společnosti ukazuje zá… Zdravé pracoviště jako priorita: Firmy hledají rovnováhu mezi výkonem a duševním zdravím Stres na pracovišti snižuje výkonnost, zisky i loajalitu zaměstnanců. Zdravé a podnětné pracovní prostředí se proto stává klíčovým tématem pro české firmy. Na květnovém fóru poradenské společnosti Arthur Hunt v prostorách Česko-německé obchodní komory debatovalo 57 vrcholových manažerů o tom, jak budovat firemní kulturu založenou na důvěře, otevřené komunikaci a duševní pohodě. Zkušenosti z praxe potvrzují, že i drobné změny mohou mít výrazný dopad – a že zdraví zaměstnanců je dnes nejen… OKsystem kupuje většinový podíl ve společnosti Sense4code a posiluje svou pozici v oblasti digitálního vzdělávání Společnost OKsystem, přední český dodavatel IT řešení, oznámila akvizici 65% podílu ve firmě Sense4code, která vyvíjí moderní vzdělávací platformu Scormium. Propojení obou firem představuje strategický krok, který umožní další rozvoj této platformy a zároveň rozšíření produktového portfolia OKsystemu v oblasti vzdělávání, školení a rozvoje talentů. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Jak využít AI v tradiční prodejně „Já mám obyčejnou prodejnu, k čemu by mi AI byla?“ říkají obchodníci. Ukažme si tedy, k čemu vám může být užitečná. Článek Jak využít AI v tradiční prodejně se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky Skořicové rolky, které si získaly srdce zákazníků už na čtyřech evropských trzích, míří do Česka. Značka Cinnamood z Kolína nad Rýnem, dbající na původ surovin a osobní vztah k zákazníkům, otevře dvě pobočky v Praze – v Jungmannově ulici a Náměstí Jiřího z Poděbrad. Článek Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky se nejdříve objevil na MAM . Autorské dílo ve světě IT Jak autorské právo chrání kód, databáze i dokumentaci? První díl série o duševním vlastnictví ve světě IT a jeho právních mezích. Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding Hloupost na první pohled. Tak hodnotili změnu názvu z HBO Max na Max odborníci na budování brandu i běžní diváci. Po téměř 2 letech to došlo i vedení Warner Bros. Discovery a HBO max je zpátky spolu se znovu objeveným poznáním, že HBO symbolizuje značku kvality. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Píše se o |