Radek Dráb |
Vztahuje se k |
Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat17.října » OnBusiness.cz Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. Co … Jak na úspěšné inovace produktů, služeb i firem11.října » MEDIAR Firmy dnes víc než kdykoliv v minulosti hledají příležitosti pro nový růst. Hybnou silou těchto změn jsou design a inovace zákaznické zkušenosti. Zdroj Accenture: Obchodníci jen těžko reagují na změny chování zákazníků12.září » ChannelWorld Průzkum odhalil, že se spotřebitelé často nachází ve fázi, kdy u nich dochází k paradoxnímu chování. Firmy s těmito změnami často nezvládají držet tempo. Firmy „jsou mimo“ – chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat12.září » Reseller Magazine Online Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. Firmy jsou mimo. Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokážou reagovat7.září » CFOWorld Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat6.září » SystemOnLine.cz Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. ... Aby firmy mohly dál růst, musí naplno využít digitální svět, říká Radek Dráb z Accenture Song8.srpna » CzechCrunch Firmy se musí přizpůsobit nové době a změnit způsob, jak se zákazníky komunikují a interagují. Jinak se stanou irelevantními. Příspěvek Aby firmy mohly dál růst, musí naplno využít digitální svět, říká Radek Dráb z Accenture Song pochází z CzechCrun… Accenture Interactive bude nově na trhu působit jako Accenture Song25.května » MEDIAR Na nový jednotný název přejde i více než 40 společností, jež dosud v rámci divize Accenture Interactive fungovaly pod svou vlastní značkou. Jediná Droga5 si své jméno ponechává. Zdroj Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání14.února » CFOWorld Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové … Jak díky datové transformaci zvýšit výkon vašeho CRM a dělat efektivnější marketing14.února » MEDIAR Dělat marketingová rozhodnutí na základě intuice či minulých zkušeností si dnes dovolí už jen málokdo. Současnost ale přináší opačný problém – jak se v té záplavě dat orientovat a jak je naplno vytěžit? Zdroj Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání6.února » Marketingové noviny Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové … |
Elon Musk
- Americký podnikatel
Marian Jurečka
- Politik za KDU-ČSL
Miloš Zeman
- Prezident ČR
|