Lukáš Haubelt |
Vztahuje se k |
Obliba a využívání aplikací roste, mladá generace je již přímo vyžaduje. Trendem jsou superaplikace15.ledna » CFOWorld Mobilní aplikace mnoha lidem usnadňují a zpříjemňují každodenní činnosti. Ať už se jedná o komunikaci, zábavu, nakupování, cestování nebo vzdělávání. Chytré telefony dnes používá již více než 80 % populace a za poslední čtyři roky toto číslo vzrostl… Bez práce? Nezájem! Generace Z se nezaměstnanosti nebojí20.prosince » FAEI.cz Spíše se obávají toho, že někde nebude mobilní signál, než že by se ocitli bez práce. Pro zástupce české generaci Z, tedy narození zhruba mezi roky 1996 a 2009, není nezaměstnanost téma, které by měli výrazněji řešit. Ukázala to rozsáhlá globální st… Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy31.srpna » Marketingové noviny Umělá inteligence je na světě již nějaký čas. Postupně tento fenomén začalo v segmentu e-commerce a módy používat stále více firem a značek. Její využití pak výrazně urychlil nástup ChatGPT a dalších nástrojů založených na velkých jazykových modelec… Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy27.srpna » iProsperita.cz Umělá inteligence je na světě již nějaký čas. Postupně tento fenomén začalo v segmentu e-commerce a módy používat stále více firem a značek. Její využití pak výrazně urychlil nástup ChatGPT a dalších nástrojů založených na velkých jazykových modelec… Umělá inteligence pomáhá e-shopům nejen s texty a grafikou, učí je rozumět zákazníkovi25.srpna » BusinessInfo.cz Umělou inteligenci využívá v segmentu e-commerce a módy stále více firem a značek. ChatGPT a další nástroje založené na velkých jazykových modelech využívají e-shopy například v copywritingu, vizuální modely pak pomáhají práci s fotografiemi a grafi… Umělá inteligence pomáhá v e-commerce25.srpna » SystemOnLine.cz Umělá inteligence momentálně patří mezi nejvíce skloňované pojmy ze světa technologií. Přitom nejde o novinku a např. technologie strojového učení je na světě již nějaký čas. Ovšem současný boom a doslova masové využití umělé inteligence výrazně ury… Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy25.srpna » Kurzy.cz Umělá inteligence je na světě již nějaký čas. Postupně tento fenomén začalo v segmentu e-commerce a módy používat stále více firem a značek. Její využití pak výrazně urychlil nástup ChatGPT a dalších nástrojů založených na velkých jazykových modelec… Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?20.června » Magazín POSITIV Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké… Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?20.června » Marketingové noviny Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké… Které trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?13.června » Reseller Magazine Online Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku kvůli inflaci a zpomalování růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě.… Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?8.června » Kurzy.cz Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké… Brand Boost roste, do dvou let chce obrat 100 mil. Kč10.října » MediaGuru Agentura Brand Boost se během roku rozrostla, hlásí více než dvě desítky klienty. Do dvou let chce mít obrat ve výši 100 milionů korun. |
|