Asko – Nábytek rebranduje, opouští Jedníka a spouští novou kampaň Nová reklamní kampaň „Žijeme to s vámi“ staví na emocích a blízkosti k lidem v různých fázích jejich života. Práce s myslí pro odolnost a úspěch ve světě rychlých změn Naše doba je komplexní, rychlá, nenudíme se. Změny se dějí na každém kroku, říkáme, změna je život. Některé změny jsou i dost dramatické, umělá inteligence zásadně mění pracovní prostředí a politické i ekonomické změny jdou ruku v ruce. Šest otázek, které byste si měli položit, než se stanete manažerem Postup v kariéře může mít různé podoby – pro někoho znamená prohloubení odbornosti, pro jiného získání certifikace nebo přechod na volnou nohu. Často ale kariérní růst vede k manažerské pozici. Pokud o této možnosti uvažujete, měli byste si nejprve položit několik důležitých otázek, které vám pomohou zjistit, zda je tato role pro vás skutečně vhodná. TOP akce nejen pro marketéry #březen2025 Březen je měsíc, který přináší nejen první jarní paprsky, ale i spoustu skvělých eventů, které rozhodně stojí za návštěvu. Který z nich osloví právě vás? BRANDstorming 2025 – 3. března, Praha Pokud se zajímáte o to, jak budovat silnou značku, která odolá krizím a získá si dlouhodobou důvěru zákazníků, dorazte na jedenáctý ročník konference BRANDstorming.... The post TOP akce nejen pro marketéry #… |
Na trase budoucí severní spojky v Českých Budějovicích probíhá demolice domů a firemních objektů České budějovice 4. března 2025 (PROTEXT) - Stavba severní spojky v Českých Budějovicích začala v polovině prosince 2024 a práce probíhají téměř na celém jejím úseku. Vladimíra Hrušková, ředitelka ŘSD pro Jihočeský kraj: "V současné době probíhá teda demolice objektů, ten objekt firmy Seterm už je vlastně zdemolovaný, už tam vlastně se třídí ten demoliční materiál, pak je zbouraný objekt, který j… Nova rozšiřuje komunikační tým o nové posily Televize Nova přivítala do svého komunikačního týmu Jiřího Netíka, který nastoupil jako manažer interní komunikace, a Zuzanu Křížkovou, která převzala roli manažerky korporátní komunikace. Článek Nova rozšiřuje komunikační tým o nové posily se nejdříve objevil na MAM . Ta, ta, ta, ta. Do reklamy investoval loni mezi nábytkáři nejvíce XXXLutz Téměř 421 milionů korun. To je ceníková hodnota reklamy, kterou loni inzeroval XXXLutz. Podívejte se na srovnání s TOP 5 firmami v nábytkářském segmentu. Pilsner Urquell má novou komunikační platformu od B&T Chuť plzně se nemění, její komunikace ale nabírá na obrátkách. Ikonická česká značka přichází s novou komunikační platformou, která zastřeší veškerou kreativu v dalších letech. Nová komunikace z dílny B&T Agency oslavuje to, co je na plzni tak jedinečné – chuť, která se nemění od doby, kdy byla uvařena první várka, tedy od roku 1842. […] Co je PPC reklama a jak na ni: Průvodce (nejen) pro začátečníky Placená online reklama je jedním z nejúčinnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky ní můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas, a to s plnou kontrolou nad rozpočtem. V našem průvodci vám vysvětlíme, jak PPC reklama funguje, jak vytvořit efektivní kampaně a na co si dát pozor. Ať už jste začátečník, nebo zkušený marketér, tento průvodce vám… The post Co je PPC reklama a jak na ni: Prův… Marketingová přidaná hodnota Marketingová přidaná hodnota se nepočítá v kusech navíc. Je o něčem jiném nehmotném, co potěší zákazníky a vám zvýší prodej. Článek Marketingová přidaná hodnota se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Efektivita, produktivita, plánování, technologie - co a jak dělám? Před 6 lety jsem psal článek o tom, co dělám, abych byl efektivní a produktivní. Za ty roky se spousta věcí změnila - mj. jsem opustil marketingový obor a středobodem mé organizace se stal Notion. Stále chci mít ale práci co nejjednodušší, nejefektivnější a nejproduktivnější, navíc co nejvíc v pohodě. Dnes vám povím, co a jak pro to dělám. |
Píše se o |