Asko – Nábytek rebranduje, opouští Jedníka a spouští novou kampaň Nová reklamní kampaň „Žijeme to s vámi“ staví na emocích a blízkosti k lidem v různých fázích jejich života. Flexibilita druhým nejdůležitějším důvodem pro přijetí pracovní nabídky Flexibilní uspořádání pracovní doby nebo možnost práce z domova je dle průzkumu Grafton Recruitment druhým nejdůležitějším důvodem pro přijetí pracovní nabídky uchazeči z generací Y a Z. Zaměstnavatelé by měli jejich preference vyslyšet, vrátí se jim to v podobě méně stresovaných a produktivnějších zaměstnanců, stejně jako v nižší fluktuaci. 6 typických manažerských frází, které zaměstnanci nesnáší a kterým byste se měli vyhnout Manažeři často používají fráze, které mají motivovat, ale zaměstnanci je vnímají jinak – jako manipulaci nebo zastírání skutečnosti. Některé výrazy se mohou zdát nevinné, ale ve skutečnosti narušují vzájemnou důvěru mezi manažerem a jeho týmem. Zde je šest frází, které je lepší nahradit jasnou a upřímnou komunikací. TOP akce nejen pro marketéry #březen2025 Březen je měsíc, který přináší nejen první jarní paprsky, ale i spoustu skvělých eventů, které rozhodně stojí za návštěvu. Který z nich osloví právě vás? BRANDstorming 2025 – 3. března, Praha Pokud se zajímáte o to, jak budovat silnou značku, která odolá krizím a získá si dlouhodobou důvěru zákazníků, dorazte na jedenáctý ročník konference BRANDstorming.... The post TOP akce nejen pro marketéry #… |
T-Mobile podává v kauze Mammoth trestní oznámení na insolvenčního správce Praha 4. března 2025 (PROTEXT) - Společnost T-Mobile podává v kauze zkrachovalého e-shopu Mammoth spojeného se skupinou Unicorn trestní oznámení na insolvenčního správce Pavla Fabiana. Správce byl více než rok a půl nečinný, ignoroval jemu známé důkazy, včetně těch předložených ze strany T-Mobilu, a nekriticky přejímal tvrzení dlužníka, společnosti Mammoth. Na dnešním soudním přezkumném jednání přitom nebyl schopen svoje nestandardní kroky jakkoli odůvodnit. T-Mobile nabyl důvodné podezření zal… AMI Communications a AMI Digital hlásí 17 nových klientů, mezi nimi Lidl, Generali nebo Betano V roce 2024 navázala PR agentura AMI Communications společně se svou dceřinou digitální agenturou AMI Digital spolupráci se 17 novými klienty. Partnerství byla uzavřena napříč sektory – od retailu, e-commerce a kosmetiky až po finanční služby, energetiku, průmysl a řízení lidských zdrojů. Článek AMI Communications a AMI Digital hlásí 17 nových klientů, mezi nimi Lidl, Generali nebo Betano se nejd… Ta, ta, ta, ta. Do reklamy investoval loni mezi nábytkáři nejvíce XXXLutz Téměř 421 milionů korun. To je ceníková hodnota reklamy, kterou loni inzeroval XXXLutz. Podívejte se na srovnání s TOP 5 firmami v nábytkářském segmentu. Pilsner Urquell má novou komunikační platformu od B&T Chuť plzně se nemění, její komunikace ale nabírá na obrátkách. Ikonická česká značka přichází s novou komunikační platformou, která zastřeší veškerou kreativu v dalších letech. Nová komunikace z dílny B&T Agency oslavuje to, co je na plzni tak jedinečné – chuť, která se nemění od doby, kdy byla uvařena první várka, tedy od roku 1842. […] Co je PPC reklama a jak na ni: Průvodce (nejen) pro začátečníky Placená online reklama je jedním z nejúčinnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky ní můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas, a to s plnou kontrolou nad rozpočtem. V našem průvodci vám vysvětlíme, jak PPC reklama funguje, jak vytvořit efektivní kampaně a na co si dát pozor. Ať už jste začátečník, nebo zkušený marketér, tento průvodce vám… The post Co je PPC reklama a jak na ni: Prův… Marketingová přidaná hodnota Marketingová přidaná hodnota se nepočítá v kusech navíc. Je o něčem jiném nehmotném, co potěší zákazníky a vám zvýší prodej. Článek Marketingová přidaná hodnota se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Efektivita, produktivita, plánování, technologie - co a jak dělám? Před 6 lety jsem psal článek o tom, co dělám, abych byl efektivní a produktivní. Za ty roky se spousta věcí změnila - mj. jsem opustil marketingový obor a středobodem mé organizace se stal Notion. Stále chci mít ale práci co nejjednodušší, nejefektivnější a nejproduktivnější, navíc co nejvíc v pohodě. Dnes vám povím, co a jak pro to dělám. |
Píše se o |