Joj zavádí nepřeskočitelnou reklamu, netýká se ale všech kanálů Od poloviny července se změní pravidla pro přetáčení reklamy na třech kanálech skupiny Joj. Pod tu patří i tuzemské kanály „CS". Těch se ale omezení netýká. Grilovací sezona v plném proudu. U Čechů vedou grily na uhlí Praha 14. července 2025 (PROTEXT) - S příchodem teplých dní se zahrady, terasy i balkóny po celé zemi plní vůní grilovaných pochoutek. Správný výběr grilu je přitom základem úspěchu. Podle aktuálního průzkumu PLANEO vlastní gril na dřevěné uhlí 35,9 procent Čechů, zatímco elektrické grily volí 31,5 procent a plynové modely 12,5 procent. Jak si vybrat ten správný gril a na co při koupi nezapomenou… Jen 8 % českých firem řeší AI Act, přitom polovina umělou inteligenci běžně používá. Co ukázal náš průzkum Evropská regulace umělé inteligence je tu už skoro rok, první povinnosti platí od února. Přesto jen osm procent českých firem podniklo kvůli AI Act konkrétní kroky. A to i přes to, že nástroje umělé inteligence používá už 45 procent z nich. Tato rozporuplná čísla vyplývají z červnového průzkumu, který jsme s týmem Dors & Venabili provedli mezi 611 českými firmami. Výsledky ukazují, že firmy sice AI aktivně využívají, ale regulaci prakticky ignorují. Falešná reklama na Liquid Death se stala virální. Byla vytvořena s Veo 3 Nevěřili byste, že toto není ulítlá reklama na Liquid Death. Dílo stvořené s pomocí genAI video nástroje Veo 3 je plné bizarních situací a černého humoru. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Nová energie pro motocyklovou Grand Prix: In creative stojí za vizuály MotoGP v Brně Nejsledovanější motocyklový šampionát planety se letos po pěti letech vrací na Masarykův okruh – a s ním i vizuální styl a komunikace, kterou má na starosti z velké části brněnská agentura In creative. Jako čistá energie z přírody se ukazuje Lučina v nové kampani Širší produktová řada značky Lučina ze skupiny Savencia se představuje v nové kampani od McCann Prague. Článek Jako čistá energie z přírody se ukazuje Lučina v nové kampani se nejdříve objevil na MAM . 4 tipy, jak provést svůj tým turbulentním obdobím Války, nejistota, stoupající ceny, překotné změny v technologiích. Doba, kterou zažíváme, je neklidná a nejistá – i když to určité míry by se to stejné dalo říct o téměř všech obdobích a epochách v minulosti. Přesto, když přijde skutečná krize a doba nejistoty, musí týmoví manažeři svůj tým tímto turbulentním obdobím provést s grácií a být svým podřízeným oporou. Zde jsou čtyři tipy na to, jak svůj tým nejistým či krizovým obdobím provést. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Píše se o |