Oneplay i Magenta TV nabídnou zápasy Sparty, Baníku i Plzně v předkolech Zápasy Sparty, Plzně a Baníku v předkolech evropských fotbalových pohárů uvidí diváci v přímých přenosech na kanálech Oneplay a Premier Sport. Black Friday: Jak se připravit na vrchol sezóny a neztratit dech ani zákazníky? Praha 15. července 2025 (PROTEXT) - Black Friday je pro maloobchodníky i e-shopy v ročním koloběhu významným okamžikem. Pokud vše proběhne hladce, může vám tento den přinést nejen rekordní tržby, ale i dlouhodobou loajalitu zákazníků. Pokud však selžete, ztráta důvěry díky špatné zákaznické zkušenosti se bude těžko napravovat. V České republice se sice akční Black Friday etabluje teprve několik l… „V B2B komunikaci nejde o kampaně s okamžitým výsledkem, ale o trpělivost, výdrž a důvěru,“ říká Barbora Hartmannová, Performia V marketingu nejde o kouzla, ale o důvěru a vytrvalost. Zvlášť v B2B světě, kde úspěch nepřinášejí působivé kampaně, ale schopnost trpělivě vysvětlovat a budovat vztahy. Barbora Hartmannová, která už přes deset let vede komunikaci a PR ve společnosti Performia, ví, že právě konzistence a smysluplný obsah jsou v konzultačním byznysu rozhodujícím prvkem úspěchu. V rozhovoru sdílí, proč je dobrý marketing vždycky pevně spjatý s kvalitním produktem, jak těžké je prodávat „neviditelnou“ službu, a… Falešná reklama na Liquid Death se stala virální. Byla vytvořena s Veo 3 Nevěřili byste, že toto není ulítlá reklama na Liquid Death. Dílo stvořené s pomocí genAI video nástroje Veo 3 je plné bizarních situací a černého humoru. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Realita, nebo PR stunt? Jeremy Clarkson nesmí vysílat reklamu na své pivo Jeremy Clarkson, bývalá hvězda Top Gearu aktuálně úspěšně farmařící v pořadu na Amazon Prime Video, ví, jak si získat pozornost. Na Ostrovech se aktuálně řeší kauza zakázaného TV spotu na jeho pivo Hawkstone, která na sto honů nezavání fermentací, ale PR stuntem. Článek Realita, nebo PR stunt? Jeremy Clarkson nesmí vysílat reklamu na své pivo se nejdříve objevil na MAM . Placené přesčasy, sabatikl, školka: Unikátní benefity, které vaše pracovníky doopravdy zaujmou Chcete zaujmout nové potenciální kandidáty nebo si udržet stávající pracovníky? Pak jim můžete zkusit nabídnout tyto tři doopravdy unikátní a žádané benefity, které je skutečně zaujmou. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Píše se o |