Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie? Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu? O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision Slovakia. Pitná voda pro Hradecko zůstává stále ve vysoké kvalitě Hradec Králové 17. července 2025 (PROTEXT) - Na řece Orlici ve Svinarech probíhá těžba sedimentů, úpravna vody je plánovaně odstavena a hradecké vodárny využijí jiných zdrojů pitné vody. V současné době dochází k těžbě sedimentů usazených v korytě vodního toku řeky Orlice ve zhruba třistametrovém úseku pod mostem ve Svinarech. Akci zahájilo Povodí Labe v polovině července a potrvá do konce září. „Práce na řece Orlici, která je povrchovým zdrojem pitné vody pro Hradecko, byly Povodím Labe zaháje… Umělá inteligence jako nástroj i výzva. Týden inovací propojí technologie s lidskostí Technologie, které ještě před několika lety vypadaly jako science fiction, dnes zásadně mění byznys, vzdělávání i každodenní život. Umělá inteligence, kyberbezpečnost či biohacking už nejsou jen tématy akademických debat, ale určují směřování firem a společností. Historik a politolog Lukáš Sedláček, zakladatel konference Týden inovací, v podcastu HR News představil nejen jubilejní desátý ročník největší byznysové události v Česku, ale také klíčové globální trendy, které formují budoucnost práce… Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding Hloupost na první pohled. Tak hodnotili změnu názvu z HBO Max na Max odborníci na budování brandu i běžní diváci. Po téměř 2 letech to došlo i vedení Warner Bros. Discovery a HBO max je zpátky spolu se znovu objeveným poznáním, že HBO symbolizuje značku kvality. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
ČEZ vládne povědomí o sponzoringu, profesionální sport patří značce Škoda Značkou, kterou si Češi nejvíce spojují se sponzoringem, je nově ČEZ/Nadace ČEZ. Prvenství jí patří hned v šesti segmentech. Vyplývá to z výsledků letošního výzkumu agentury Incomind „Partnerství a sponzoring v Česku“. Článek ČEZ vládne povědomí o sponzoringu, profesionální sport patří značce Škoda se nejdříve objevil na MAM . Pět ne tak očividných důvodů, proč od vás odchází perspektivní zaměstnanci Stává se vám, že máte v týmu kvalitního a pracovitého zaměstnance, se kterým máte velké plány, ale on (nebo ona) od vás zničehonic odejde? Odcházejí vám perspektivní zaměstnanci a vy marně přemýšlíte nad tím, proč u vás kvalitní talenty nezůstávají déle? Zde je pět ne tak zcela očividných důvodů, proč k odchodům může docházet. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Jak využít AI v tradiční prodejně „Já mám obyčejnou prodejnu, k čemu by mi AI byla?“ říkají obchodníci. Ukažme si tedy, k čemu vám může být užitečná. Článek Jak využít AI v tradiční prodejně se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Píše se o |