Značka Cinnamood otevírá v Praze své první prodejny Skořicové rolky Cinnamood přicházejí do Česka. V Praze otvírají první dvě prodejny, v plánu je rozšiřování i do dalších měst republiky. Netflix výrazně zvýšil zisk a poprvé při tvorbě použil AI Tržby se meziročně zvýšily o 16 procent na 11,08 miliardy dolarů, a mírně tak překonaly odhady analytiků. V Plzni vznikl TechTower. Podporuje rozvoj inovací i mladých talentů Plzeň 18. července 2025 (PROTEXT) - Z věže v areálu někdejšího pivovaru Světovar v Plzni se stal díky evropským dotacím technologický park TechTower. Centrum nabízí zázemí pro studenty, inovátory i startupy, které chtějí měnit svět technologií. Podle zástupců města a Správy informačních technologií, která se o TechTower stará, je projekt završením dlouholeté snahy podpořit tamní technické vzděláv… Autorské dílo ve světě IT Jak autorské právo chrání kód, databáze i dokumentaci? První díl série o duševním vlastnictví ve světě IT a jeho právních mezích. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Jak využít AI v tradiční prodejně „Já mám obyčejnou prodejnu, k čemu by mi AI byla?“ říkají obchodníci. Ukažme si tedy, k čemu vám může být užitečná. Článek Jak využít AI v tradiční prodejně se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky Skořicové rolky, které si získaly srdce zákazníků už na čtyřech evropských trzích, míří do Česka. Značka Cinnamood z Kolína nad Rýnem, dbající na původ surovin a osobní vztah k zákazníkům, otevře dvě pobočky v Praze – v Jungmannově ulici a Náměstí Jiřího z Poděbrad. Článek Do Česka přichází značka Cinnamood, v Praze otevře dvě pobočky se nejdříve objevil na MAM . Zdravé pracoviště jako priorita: Firmy hledají rovnováhu mezi výkonem a duševním zdravím Stres na pracovišti snižuje výkonnost, zisky i loajalitu zaměstnanců. Zdravé a podnětné pracovní prostředí se proto stává klíčovým tématem pro české firmy. Na květnovém fóru poradenské společnosti Arthur Hunt v prostorách Česko-německé obchodní komory debatovalo 57 vrcholových manažerů o tom, jak budovat firemní kulturu založenou na důvěře, otevřené komunikaci a duševní pohodě. Zkušenosti z praxe potvrzují, že i drobné změny mohou mít výrazný dopad – a že zdraví zaměstnanců je dnes nejen… Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding Hloupost na první pohled. Tak hodnotili změnu názvu z HBO Max na Max odborníci na budování brandu i běžní diváci. Po téměř 2 letech to došlo i vedení Warner Bros. Discovery a HBO max je zpátky spolu se znovu objeveným poznáním, že HBO symbolizuje značku kvality. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Píše se o |