Košík vstoupil na Slovensko, začíná v Bratislavě a Zvolenu Košík zahájil expanzi na slovenský trh. Svou službu nabídne nejdříve v Bratislavě a Zvolenu, dalších šest měst přidá do konce roku. Vedení Markízy zaměstnancům nevyhoví, v záloze má být i Nova Zaměstnanci TV Markíza vstoupili na konci týdne do stávkové pohotovosti. Nesouhlasí s postupem vedení televize, které obviňují z nepřípustných zásahů do vysílání. Podle Deníku N může v případě tvrdé stávky vypomoct s vysíláním zpravodajství tuzemská TV Nova. Developer GARTAL mění vizuální podobu značky, kterou pomáhala vytvářet agentura Solar Digital Praha 3. června 2024 (PROTEXT) - Developerská skupina GARTAL se začala na trhu profilovat v novém vizuálním stylu. Jeho základem je jednodušší a jasnější logo a vícebarevná firemní identita, které umožní emocionálnější marketing. Rebranding je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou Solar Digital, která má klienty ve více než 20 zemích světa a řadu projektů realizovala také ve Spojených státec… Image Lab zve na červnové semináře: Uncouscious Bias a Future Skills V červnu se můžete těšit na další zajímavé semináře, které připravuje poradenská společnost Image Lab. Prvním tématem, kterým vás provede Vít Špaňhel, bude, jak se naším nevědomím nechat vědomě vést. Druhý workshop s Martinem Kalendou vás provede světem neustále se vyvíjejících profesí a technologií. Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou […] Úskalí vyjmenovaných slov aneb být, či (ne)bít? Jedna úsměvná dětská definice praví: Vyjmenovaná slova jsou slova, která musíme vyjmenovat, abychom si vzpomněli, jestli se v nich píše i, nebo y. Pamatovat si je úplně všechna po celý život už ale tak úsměvné není, proto se i v textech dospělých lidí občas setkáme s hrubkou. Tento článek vám ukáže nejčastější chyby a třeba… The post Úskalí vyjmenovaných slov aneb být, či (ne)bít? appeared first … AI Inside out #49: Dokáže AI nahradit roky seniorních zkušeností? vol. 2 Je to přesně 20 AI článků zpátky, kdy jsme pro vás testovali využití ChatGPT-4 v roli seniorního kolegy. A v dnešním článku se podíváme společně na to, zda a kam se AI za půl roku dobu posunula. Zpřesnila své odpovědi? Přináší lepší výsledky? Pojďme na její progres podívat zblízka. Test Copilota v reklamních systémech Tentokrát... The post AI Inside out #49: Dokáže AI nahradit roky seniorních zku… |
Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých lidí, ukázal spotřebitelský průzkum CBRE Průzkum realitně-poradenské společnosti CBRE mezi 1 700 zákazníky obchodních center napříč republikou odhaluje postupné změny ve spotřebitelském chování Čechů a současně reaguje na klíčová témata související s nakupováním v moderní éře. Článek Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých lidí, ukázal spotřebitelský průzkum CBRE se nejdříve objevil na Marketing & Media . Zábavná kampaň ukazuje neblahé důsledky pojídání Cheetos Cheetos si berou příklad z legend marketingové historie a dělají z vlastního nedostatku přednost. S ulepenou rukou od tohoto snacku se z vás stanou nedobrovolní praváci či leváci. A to má své důsledky při parkování i řadě dalších činností. Seminář Lidský faktor – 12. 6. Praha Jsme oslněni možnostmi technologií, včetně AI. Jenže přitom odsunujeme stranou člověka. I když jsme zatím vědomostí, jak lidé myslí, rozhodují Článek Seminář Lidský faktor – 12. 6. Praha se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . |
Píše se o |