Zázraky přírody udržely v sobotu prvenství, zahájil Superlov Zázraky přírody znovu dosáhly nejvyšší sledovanosti v sobotu po 20:00 v divácké skupině 15+. Následoval úvodní díl nové řady pořadu Superlov, který byl zároveň nejsledovanější v 15-54. Voyo a O2 TV budou Oneplay. Komu to prospěje? Místo dvou zavedených platforem přijde jedna nová, a pro řadu uživatelů dražší. Formou redakčního rozhovoru analyzujeme velký třesk, který Nova s O2 chystají na 10. března. Trendy v online podnikání: Dotované kurzy a členské kluby Jaké jsou aktuální trendy v online podnikání a jak je správně zohlednit ve smluvním vztahu mezi poskytovatelem online služeb a zákazníkem? 4 tipy, jak vést multigenerační tým V týmu, kde vládne diverzita (a to i ta věková), je síla. Vedení multigeneračního týmu sebou ale přináší řadu specifických výzev, které musí dotyčný manažer brát v potaz. Zde jsou proto čtyři tipy, jak vést tým sestávající ze zástupců mladších i starších generací, a to tak, abyste maximálně využili potenciál kolektivu vašich podřízených. Nálož SEO novinek #únor25 Je tu nový rok a spolu s ním se vrací i pravidelný SEO podcast. David Bureš a Lukáš Lipovský tak opět shrnují to nejdůležitější, co se v posledních týdnech stalo ve světě SEO. I v roce 2025 se ukazuje, že optimalizace webu je živý obor a možná ještě náročnější než kdy dříve. Kluci se v únorové epizodě... The post Nálož SEO novinek #únor25 appeared first on Digichef . |
Lázeňské a wellness pobyty lákají stále více Lázně Libverda (Liberecko) 2. března 2025 (PROTEXT) - Zájem o tradiční lázeňskou péči i moderní wellness v loňském roce opět vzrostl. Alespoň takto hovoří statistiky Lázní Libverda, které navštívil největší počet hostů v historii. Vedle soukromých pobytů je aktuálním trendem využívat lázeňské resorty jako místo pro teambuldingy nebo zahrnovat jejich služby do benefitů pro zaměstnance. Navzdory zv… Mluvit jako GenZ je málo. Mladé si získáte, když budete autentičtí Slang generace Z ovládl internet a stal se atraktivním nástrojem v marketingu značek. Má smysl ho využít? Tématu jsme se věnovali v posledním vydání MAM 9/2025. Článek Mluvit jako GenZ je málo. Mladé si získáte, když budete autentičtí se nejdříve objevil na MAM . Z 0 na 1939 za 3 sekundy: falešná reklama na Teslu si v Londýně střílí z Elona Muska Elon Musk je v očích mnohých tím, kdo nyní skutečně řídí Spojené státy. Reakcí řady z nich je, že nechtějí řídit jeho Tesly. Implicitně k tomu vyzývá i spoof reklama na automobilku z Londýna. Kam jezdí Vojtova manželka, když ne do BAUHAUSU? S příchodem jara se vrací i známý nešika v podání Vojty Kotka, který nás nechává nahlédnout do svého každodenního, trochu chaotického života. Nová kampaň BAUHAUS tentokrát upozorňuje na novinku – možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Ani letos nechybí Zdeněk Charvát jako oblíbený prodavač, který ve […] Co je PPC reklama a jak na ni: Průvodce (nejen) pro začátečníky Placená online reklama je jedním z nejúčinnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky ní můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas, a to s plnou kontrolou nad rozpočtem. V našem průvodci vám vysvětlíme, jak PPC reklama funguje, jak vytvořit efektivní kampaně a na co si dát pozor. Ať už jste začátečník, nebo zkušený marketér, tento průvodce vám… The post Co je PPC reklama a jak na ni: Prův… Marketingová přidaná hodnota Marketingová přidaná hodnota se nepočítá v kusech navíc. Je o něčem jiném nehmotném, co potěší zákazníky a vám zvýší prodej. Článek Marketingová přidaná hodnota se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Efektivita, produktivita, plánování, technologie - co a jak dělám? Před 6 lety jsem psal článek o tom, co dělám, abych byl efektivní a produktivní. Za ty roky se spousta věcí změnila - mj. jsem opustil marketingový obor a středobodem mé organizace se stal Notion. Stále chci mít ale práci co nejjednodušší, nejefektivnější a nejproduktivnější, navíc co nejvíc v pohodě. Dnes vám povím, co a jak pro to dělám. |
Píše se o |