Vydavatelům společně přineseme z programatiku víc peněz Spojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura. “Dělali jste v dětství týmový sport? Beru vás všemi deseti,” říká Kateřina Nousková ze Schneider Electric Kateřina Nousková se v mládí prosadila jako profesionální hráčka házené ve Francii. Tvrdost sportovního prostředí, týmovost a tah na branku jí ale nakonec otevřely dveře do světa HR. Dnes stojí v čele personálního oddělení Schneider Electric v Písku a pomáhá budovat nejen silné týmy, ale i firemní kulturu, kde se lidé cítí dobře. Jak se dostala od sportu k řízení lidských zdrojů? Proč je týmový duch v práci stejně důležitý jako na hřišti? A jakou roli v její kariéře sehrála společnost Arthur… Pět rad pro introverty, kteří jsou manažery (nebo mají ambici se jimi stát) Že nemohou být introverti kvalitními a inspirativními lídry? Ale kdepak. Díky své empatii, schopnosti naslouchat a produktivitě se i z introvertů mohou stát úspěšní manažeři. Zde je pět rad pro ty z manažerů a aspirujících týmových lídrů, kteří patří mezi introverty, jak své povahy maximálně využít ve svůj prospěch. Nálož SEO novinek #únor25 Je tu nový rok a spolu s ním se vrací i pravidelný SEO podcast. David Bureš a Lukáš Lipovský tak opět shrnují to nejdůležitější, co se v posledních týdnech stalo ve světě SEO. I v roce 2025 se ukazuje, že optimalizace webu je živý obor a možná ještě náročnější než kdy dříve. Kluci se v únorové epizodě... The post Nálož SEO novinek #únor25 appeared first on Digichef . |
Recykluj mobil se Zásilkovnou Praha 3. března 2025 (PROTEXT) - Právě začíná již čtvrtý ročník jarního úklidu šuplíků v rámci kampaně Recykluj mobil se Zásilkovnou. Lidé, ale i další subjekty se v průběhu března a dubna mohou bezplatně zbavit svých starých a nepotřebných mobilů. Z každého mobilu navíc putuje finanční podpora pro neziskovou organizaci SILOU HLASU. Kampaň organizuje neziskový spolek Remobil, který takto ročně sb… Mluvit jako GenZ je málo. Mladé si získáte, když budete autentičtí Slang generace Z ovládl internet a stal se atraktivním nástrojem v marketingu značek. Má smysl ho využít? Tématu jsme se věnovali v posledním vydání MAM 9/2025. Článek Mluvit jako GenZ je málo. Mladé si získáte, když budete autentičtí se nejdříve objevil na MAM . Kam jezdí Vojtova manželka, když ne do BAUHAUSU? S příchodem jara se vrací i známý nešika v podání Vojty Kotka, který nás nechává nahlédnout do svého každodenního, trochu chaotického života. Nová kampaň BAUHAUS tentokrát upozorňuje na novinku – možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Ani letos nechybí Zdeněk Charvát jako oblíbený prodavač, který ve […] Co je PPC reklama a jak na ni: Průvodce (nejen) pro začátečníky Placená online reklama je jedním z nejúčinnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky ní můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas, a to s plnou kontrolou nad rozpočtem. V našem průvodci vám vysvětlíme, jak PPC reklama funguje, jak vytvořit efektivní kampaně a na co si dát pozor. Ať už jste začátečník, nebo zkušený marketér, tento průvodce vám… The post Co je PPC reklama a jak na ni: Prův… Marketingová přidaná hodnota Marketingová přidaná hodnota se nepočítá v kusech navíc. Je o něčem jiném nehmotném, co potěší zákazníky a vám zvýší prodej. Článek Marketingová přidaná hodnota se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Efektivita, produktivita, plánování, technologie - co a jak dělám? Před 6 lety jsem psal článek o tom, co dělám, abych byl efektivní a produktivní. Za ty roky se spousta věcí změnila - mj. jsem opustil marketingový obor a středobodem mé organizace se stal Notion. Stále chci mít ale práci co nejjednodušší, nejefektivnější a nejproduktivnější, navíc co nejvíc v pohodě. Dnes vám povím, co a jak pro to dělám. |
Píše se o |