Práce s myslí pro odolnost a úspěch ve světě rychlých změn Naše doba je komplexní, rychlá, nenudíme se. Změny se dějí na každém kroku, říkáme, změna je život. Některé změny jsou i dost dramatické, umělá inteligence zásadně mění pracovní prostředí a politické i ekonomické změny jdou ruku v ruce. Šest otázek, které byste si měli položit, než se stanete manažerem Postup v kariéře může mít různé podoby – pro někoho znamená prohloubení odbornosti, pro jiného získání certifikace nebo přechod na volnou nohu. Často ale kariérní růst vede k manažerské pozici. Pokud o této možnosti uvažujete, měli byste si nejprve položit několik důležitých otázek, které vám pomohou zjistit, zda je tato role pro vás skutečně vhodná. TOP akce nejen pro marketéry #březen2025 Březen je měsíc, který přináší nejen první jarní paprsky, ale i spoustu skvělých eventů, které rozhodně stojí za návštěvu. Který z nich osloví právě vás? BRANDstorming 2025 – 3. března, Praha Pokud se zajímáte o to, jak budovat silnou značku, která odolá krizím a získá si dlouhodobou důvěru zákazníků, dorazte na jedenáctý ročník konference BRANDstorming.... The post TOP akce nejen pro marketéry #… |
VRT Polabí - vysokorychlostní trať na východ od Prahy ČTK bude ve středu 5. března 2025 v servisu PROTEXT VIDEO vysílat on-line prezentačním den VRT z Prahy. Jak bude úsek VRT Polabí vypadat a jak pokračuje jeho příprava podrobně představí Vojtěch Zelený a Tomáš Bartoš ze SS VRT. Přímý přenos, který je médiím k dispozici ZDARMA, začne v 16:00. Přímý přenos mohou použít všichni uživatelé bez omezení, a to jak na svých webových stránkách, tak na Facebooku. Zasíláme kód přenosu pro vložení do webových stránek. Dotazy ohledně materiálů označených jako… Bratři Komárkovi spouští Influenz.cz, který usnadní spolupráci značek s tvůrci Nová platforma Influenz.cz propojuje firmy s mikro a středními tvůrci, nabízí chytré filtrování i možnost aktivního zapojení influencerů a usnadňuje spolupráci na obou stranách. Článek Bratři Komárkovi spouští Influenz.cz, který usnadní spolupráci značek s tvůrci se nejdříve objevil na MAM . Ta, ta, ta, ta. Do reklamy investoval loni mezi nábytkáři nejvíce XXXLutz Téměř 421 milionů korun. To je ceníková hodnota reklamy, kterou loni inzeroval XXXLutz. Podívejte se na srovnání s TOP 5 firmami v nábytkářském segmentu. Pilsner Urquell má novou komunikační platformu od B&T Chuť plzně se nemění, její komunikace ale nabírá na obrátkách. Ikonická česká značka přichází s novou komunikační platformou, která zastřeší veškerou kreativu v dalších letech. Nová komunikace z dílny B&T Agency oslavuje to, co je na plzni tak jedinečné – chuť, která se nemění od doby, kdy byla uvařena první várka, tedy od roku 1842. […] Co je PPC reklama a jak na ni: Průvodce (nejen) pro začátečníky Placená online reklama je jedním z nejúčinnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky ní můžete oslovit správné zákazníky ve správný čas, a to s plnou kontrolou nad rozpočtem. V našem průvodci vám vysvětlíme, jak PPC reklama funguje, jak vytvořit efektivní kampaně a na co si dát pozor. Ať už jste začátečník, nebo zkušený marketér, tento průvodce vám… The post Co je PPC reklama a jak na ni: Prův… Marketingová přidaná hodnota Marketingová přidaná hodnota se nepočítá v kusech navíc. Je o něčem jiném nehmotném, co potěší zákazníky a vám zvýší prodej. Článek Marketingová přidaná hodnota se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Efektivita, produktivita, plánování, technologie - co a jak dělám? Před 6 lety jsem psal článek o tom, co dělám, abych byl efektivní a produktivní. Za ty roky se spousta věcí změnila - mj. jsem opustil marketingový obor a středobodem mé organizace se stal Notion. Stále chci mít ale práci co nejjednodušší, nejefektivnější a nejproduktivnější, navíc co nejvíc v pohodě. Dnes vám povím, co a jak pro to dělám. |
Píše se o |