Seznam odmítne reklamu, označí-li ji Demagog za nepravdivou Seznam.cz si nově vyhrazuje i právo odmítnout reklamu, pokud tvrzení, se kterým inzerce pracuje, vyhodnotí projekt Demagog.cz na základě své metodiky jako nepravdivé nebo zavádějící. Grimace Shake je tu naživo. Připrav se na léto plné barev, chuti a zábavy Praha 9. července 2025 (PROTEXT) - Fialový fenomén z internetu konečně dorazil i do Čech! Grimace Shake – krémový milkshake s chutí lesního ovoce, inspirovaný ikonickou postavičkou z McDonald's – je od 9. července do 21. září 2025 dostupný ve všech restauracích McDonald's. Jeho výrazná fialová barva a svěží ovocná chuť z něho dělají ideální letní osvěžení. Počkat... Kdo je Grimace? Grimace se pop… Nabídka letních brigád zůstává stabilní, ale preference studentů se změnily. Co by si měli pohlídat rodiče čtrnáctiletých brigá Zatímco struktura nabídky brigád zůstává před letošní prázdninovou sezónou stabilní, preference studentů se změnily. Upřednostňují brigády, které umožňují flexibilitu, částečnou práci z domova nebo jejichž náplň souvisí s oborem studia. Méně atraktivní jsou pro ně místa s pevnou pracovní dobou as manuálními, fyzicky náročnějšími pracemi. Novinkou, kterou přinesla novela zákoníku práce, je možnost, aby si při letních brigádách poprvé přivydělali i čtrnáctiletí školáci. Tyto billboardy se mohou na slunci spálit. Ukazují, že vy také Billboardy v Británii upozorňují na rizika vystavení kůže slunečnímu záření tím, že ukazují jeho působení. Minutu po minutě, a to dle intenzity UV záření v místě, kde stojí. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Vinea se snaží přiblížit mladým novou verzí starého hitu „Mám ťa rád“ Blízkost Čechů a Slováků se rozhodla oslavit značka Vinea reedicí ikonické písně „Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa. V moderním pojetí spojila známé české a slovenské interprety, kteří společně přezpívali hit o lásce, porozumění a sounáležitosti, a stala se součástí letní kampaně, za kterou stojí agentura Oh my dot. Článek Vinea se snaží přiblížit mladým novou verzí starého hitu „Mám ťa rád“ se nejdř… 95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty. Právě tato realita ukazuje, jak masivní je problém spamu na internetu. Experti ze Seznamu, Notina, Livesportu, Kiwi.com a Mailkitu odhalili, že úspěšný e-mail marketing začíná správným technickým nastavením. Firmy, které to pochopily, radikálně snížily počet kontaktů – Notino vymazalo milion adres a ušetřilo 700 tisíc korun, Livesport se zbavil dokonce 85 procent… Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Co vše umí aktuální Notion AI? O Notion AI jsem na blogu psal v prosinci 2022, když se poprvé objevila. Uměla tehdy očekávané základy jako psaní, úpravy či brainstorming. Notion na ni ale hodně sází a proto se pravidelně objevují nové funkce a možnosti. Co umí v polovině roku 2025? |
Píše se o |