Běhej lesy Klínovec: parné léto vystřídala pravá krušnohorská jízda Loučná pod Klínovcem (Chomutovsko) 13. července 2025 (PROTEXT) - Třetí ročník závodu Běhej lesy Klínovec potvrdil, že Krušné hory umí připravit běžcům pokaždé jinou atmosféru. Zatímco v minulých letech závodníci bojovali spíš s letními vedry, letos byl Klínovec krušnohorská výzva mezi kapkami deště, které vytvořily o to upřímnější emoce plné úsměvů a stmelující náladu. I čtvrtá, trailově založená… Umělá inteligence ve školách: Nová německá studie ukazuje, co by se studenti měli naučit a jak se změní role učitelů Generativní umělá inteligence (například ChatGPT, Claude nebo Copilot) mění způsob, jak lidé pracují, tvoří i učí se. Vzdělávací instituce ale často tápou, jak tuto technologii správně zapojit do výuky. Nová německá studie Harz University of Applied Sciences se snaží na tuto otázku odpovědět – a přináší konkrétní přehled dovedností, které by studenti měli ovládat, i návrh na to, jak se má přístup pedagogů změnit. Brněnské podzemí okupuje to pod Pražským hradem Co se stane, když Brno začne okupovat pražský „underground“ se svým vlastním podzemím? To se dozvíte ve stanici Hradčanská… a možná u toho potkáte i brněnský (dildo) orloj. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
4 tipy, jak provést svůj tým turbulentním obdobím Války, nejistota, stoupající ceny, překotné změny v technologiích. Doba, kterou zažíváme, je neklidná a nejistá – i když to určité míry by se to stejné dalo říct o téměř všech obdobích a epochách v minulosti. Přesto, když přijde skutečná krize a doba nejistoty, musí týmoví manažeři svůj tým tímto turbulentním obdobím provést s grácií a být svým podřízeným oporou. Zde jsou čtyři tipy na to, jak svůj tým nejistým či krizovým obdobím provést. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Píše se o |