Chance Liga startuje v pátek na Oneplay. Na jakých kanálech se objeví? Novinkou letošních přenosů z nejvyšší tuzemské fotbalové soutěže na kanálech Oneplay bude konferenční přenos, známý z hokejové ligy. Značku Heineken chceme přiblížit českým spotřebitelům Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken Jaroslav Garai. Zlatá koruna 2025: MONETA jako banka výhodných nabídek opět vítězí u veřejnosti i podnikatelů Praha 14. července 2025 (PROTEXT) - Úspěch, který potvrzuje důvěru klientů i kvalitu služeb - MONETA si již popáté odnáší vítězství v kategorii Visa Cena veřejnosti Zlaté koruny za mobilní aplikaci Smart Banka. Obhájila i Cenu podnikatelů za Spořicí účet pro podnikatele a živnostníky. V anketě veřejnosti zvítězila MONETA popáté v řadě se svou mobilní aplikací Smart Banka. Aplikace má již více než… Porotci soutěže Zlatá koruna 2025 ocenili operativní leasing VWFS Praha 14. července 2025 (PROTEXT) - Společnost Volkswagen Financial Services (VWFS) navázala na úspěchy z předchozích let i v letošním 23. ročníku prestižní soutěže Zlatá koruna, a potvrdila tak dlouhodobé zaměření na kvalitní finanční služby. Atraktivní operativní leasing Škoda Bez starostí pro akční modely Octavia a Suberb se umístil v soutěži Zlatá koruna 2025 na 2. místě v kategorii Leasing. … 4 tipy, jak provést svůj tým turbulentním obdobím Války, nejistota, stoupající ceny, překotné změny v technologiích. Doba, kterou zažíváme, je neklidná a nejistá – i když to určité míry by se to stejné dalo říct o téměř všech obdobích a epochách v minulosti. Přesto, když přijde skutečná krize a doba nejistoty, musí týmoví manažeři svůj tým tímto turbulentním obdobím provést s grácií a být svým podřízeným oporou. Zde jsou čtyři tipy na to, jak svůj tým nejistým či krizovým obdobím provést. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
One by Allegro spouští první brandovou kampaň, cílí na e-shopaře Logistická společnost One by Allegro spustila svou první brandovou kampaň, jejímž cílem je oslovit e-shopaře napříč Českem. Hlavní heslo kampaně „Doprava, která vám sedne“ má vystihnout jednoduchost a efektivitu přepravního procesu. Článek One by Allegro spouští první brandovou kampaň, cílí na e-shopaře se nejdříve objevil na MAM . Nový Superman zdolal americká kina, ve světě ale zdaleka nemá vyhráno Nový komiksový snímek režiséra Jamese Gunna v zámoří rezonuje. Je z toho třetí nejlepší start pro film v amerických kinech v letošním roce. Článek Nový Superman zdolal americká kina, ve světě ale zdaleka nemá vyhráno se nejdříve objevil na MAM . Co říkají recenze zaměstnanců o vaší firmě? A proč je neignorovat Víte, co si o vás šuškají vaši zaměstnanci? A hlavně – víte, že to ovlivňuje, jestli k vám ti nejlepší talenti vůbec zabloudí? Recenze zaměstnavatelů jsou mocné nástroje, které dokážou vaši firmu buď vystřelit ke hvězdám, nebo ji potopit. Pojďme se podívat, proč je neignorovat a jak s nimi pracovat, aby se z kritiky stala konkurenční výhoda. Falešná reklama na Liquid Death se stala virální. Byla vytvořena s Veo 3 Nevěřili byste, že toto není ulítlá reklama na Liquid Death. Dílo stvořené s pomocí genAI video nástroje Veo 3 je plné bizarních situací a černého humoru. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Píše se o |