Češi mění streamovací služby nejčastěji v regionu, nejvíc i stahují Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze studie WPP Media. Zlatá koruna 2025: MONETA jako banka výhodných nabídek opět vítězí u veřejnosti i podnikatelů Praha 14. července 2025 (PROTEXT) - Úspěch, který potvrzuje důvěru klientů i kvalitu služeb - MONETA si již popáté odnáší vítězství v kategorii Visa Cena veřejnosti Zlaté koruny za mobilní aplikaci Smart Banka. Obhájila i Cenu podnikatelů za Spořicí účet pro podnikatele a živnostníky. V anketě veřejnosti zvítězila MONETA popáté v řadě se svou mobilní aplikací Smart Banka. Aplikace má již více než… „V B2B komunikaci nejde o kampaně s okamžitým výsledkem, ale o trpělivost, výdrž a důvěru,“ říká Barbora Hartmannová, Performia V marketingu nejde o kouzla, ale o důvěru a vytrvalost. Zvlášť v B2B světě, kde úspěch nepřinášejí působivé kampaně, ale schopnost trpělivě vysvětlovat a budovat vztahy. Barbora Hartmannová, která už přes deset let vede komunikaci a PR ve společnosti Performia, ví, že právě konzistence a smysluplný obsah jsou v konzultačním byznysu rozhodujícím prvkem úspěchu. V rozhovoru sdílí, proč je dobrý marketing vždycky pevně spjatý s kvalitním produktem, jak těžké je prodávat „neviditelnou“ službu, a… Falešná reklama na Liquid Death se stala virální. Byla vytvořena s Veo 3 Nevěřili byste, že toto není ulítlá reklama na Liquid Death. Dílo stvořené s pomocí genAI video nástroje Veo 3 je plné bizarních situací a černého humoru. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
One by Allegro spouští první brandovou kampaň, cílí na e-shopaře Logistická společnost One by Allegro spustila svou první brandovou kampaň, jejímž cílem je oslovit e-shopaře napříč Českem. Hlavní heslo kampaně „Doprava, která vám sedne“ má vystihnout jednoduchost a efektivitu přepravního procesu. Článek One by Allegro spouští první brandovou kampaň, cílí na e-shopaře se nejdříve objevil na MAM . Placené přesčasy, sabatikl, školka: Unikátní benefity, které vaše pracovníky doopravdy zaujmou Chcete zaujmout nové potenciální kandidáty nebo si udržet stávající pracovníky? Pak jim můžete zkusit nabídnout tyto tři doopravdy unikátní a žádané benefity, které je skutečně zaujmou. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Píše se o |