Vydavatelé otevřeli tendr na nový Media projekt Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých technologií. FAIRTRADE je pro nakupující celosvětově nejdůvěryhodnější a nejviditelnější etickou známkou. V ČR ji zná téměř dvě třetiny česk Praha 15. července 2025 (PROTEXT) - Fairtrade je nejviditelnější a nejdůvěryhodnější etickou známkou pro spotřebitele všech věkových kategorií, zejména mezi mileniály, ženami a rodiči, jak vyplývá z výzkumu, který zveřejnily společnosti GlobeScan a Fairtrade International. Průzkum vycházel z dotazníkového šetření ve 13 zemích. V ČR zná podle průzkumu agentury Median známku FAIRTRADE 66 % spotřebi… Placené přesčasy, sabatikl, školka: Unikátní benefity, které vaše pracovníky doopravdy zaujmou Chcete zaujmout nové potenciální kandidáty nebo si udržet stávající pracovníky? Pak jim můžete zkusit nabídnout tyto tři doopravdy unikátní a žádané benefity, které je skutečně zaujmou. Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Příklady realizovaných Notion projektů Na webu lze v krátkých boxech popsat mé dosavadní Notion spolupráce jen povrchně, proto vám v dnešním článku představím detailněji několik typických i zajímavých Notion projektů, které jsem řešil a běžně řeším. |
Deník se stal mediálním partnerem SK Slavia Praha Deník.cz a tištěné Deníky navázaly mediální partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Oba partneři chtějí ukázat, že ve fotbale nejde jen o góly. Článek Deník se stal mediálním partnerem SK Slavia Praha se nejdříve objevil na MAM . „V B2B komunikaci nejde o kampaně s okamžitým výsledkem, ale o trpělivost, výdrž a důvěru,“ říká Barbora Hartmannová, Performia V marketingu nejde o kouzla, ale o důvěru a vytrvalost. Zvlášť v B2B světě, kde úspěch nepřinášejí působivé kampaně, ale schopnost trpělivě vysvětlovat a budovat vztahy. Barbora Hartmannová, která už přes deset let vede komunikaci a PR ve společnosti Performia, ví, že právě konzistence a smysluplný obsah jsou v konzultačním byznysu rozhodujícím prvkem úspěchu. V rozhovoru sdílí, proč je dobrý marketing vždycky pevně spjatý s kvalitním produktem, jak těžké je prodávat „neviditelnou“ službu, a… Falešná reklama na Liquid Death se stala virální. Byla vytvořena s Veo 3 Nevěřili byste, že toto není ulítlá reklama na Liquid Death. Dílo stvořené s pomocí genAI video nástroje Veo 3 je plné bizarních situací a černého humoru. Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #6 V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. V posle… |
Píše se o |