Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady. Jan Čekal nastoupil do regionálního obchodu VLM Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu. Pražské vodovody a kanalizace přechází na ArcGIS Utility Network. Unicorn je klíčovým partnerem Praha 15. září 2025 (PROTEXT) - Společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) ve spolupráci s technologickým partnerem Unicorn Systems HSI zavádí nový geografický informační systém (GIS) založený na platformě ArcGIS Utility Network od společnosti Esri. Tento zásadní krok posouvá správu vodovodní a kanalizační infrastruktury PVK do zcela nové éry digitalizace a přináší řadu přímých výhod v oblasti správy dat, integrace a provozní efektivity. „Zavedení Utility Network nám umožní pracovat s jedno… ČEZ Family Aquapalace Run láme rekordy: 6. ročník navštívilo přes 10.000 běžců Praha 15. září 2025 (PROTEXT) - ČEZ Family Aquapalace Run se stal jednou z největších amatérských běžeckých událostí v České republice. Jeho šestý ročník, který proběhl v sobotu 13. září, přilákal opět více jak 10.000 běžců, rodin s dětmi, turistických klubů a milovníků pohybu všech věkových kategorií. Akce tak potvrdila svůj každým rokem stále se zvyšující význam mezi sportovními i rodinnými akc… O2 bojuje s kyberšmejdy s pomocí AI babiček i s nápaditou osvětovou kampaní Rostoucí počet podvodů využívajících umělou inteligenci se týká i kyberšmejdů z řad „navolávačů“. O2 nasazuje ve Velké Británii i v Česku jako protizbraň „AI babičku“, která má podvodníky, co nejvíce zdržet od obírání skutečných lidí. Na Slovensku pak spouští chytrou osvětovou kampaň radící, že nemáte věřit ani svému synovi v nesnázích. „Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani Praotec Čech, Bivoj, kat Mydlář a Jan Žižka – čtveřice ikonických postav z českých dějin se objevuje v nové televizní kampani Košíku. Ta s nadsázkou a humorem ukazuje, jak by to vypadalo, kdyby hrdinové naší minulosti nemuseli těžce dobývat svou kořist, ale mohli si, stejně jako dnešní zákazníci, vše vyřešit na pár kliknutí. „Jsme smělejší, […] Dávejte zákazníkům stravitelné informace Už jste letos navštívili nějaký zámek nebo hrad? A kolik jste si z toho, co vám říkal průvodce, zapamatovali? Tak funguje i rozhodování. Článek Dávejte zákazníkům stravitelné informace se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Jaký byl AI Date #3? Vibe coding, regulace AI v Česku, rozdíl mezi automatizací a agenty nebo praktické ukázky z Google prostředí – to všechno zaznělo na třetím AI Datu, který opět spojil marketéry, freelancery i technologické nadšence. A já si odnáším hlavně to, že agenti už nejsou jen buzzword, ale realita, která tu s námi je a mění způsob... The post Jaký byl AI Date #3? appeared first on Digichef . |
Kristán Hloušek: CMO mají mít místo u kormidla, musí ale změnit priority Marketing může mít různou podobu, od „podpůrného“ oddělení plnící objednávky různých interních klientů, po součást vedení firmy propojující inovace a zákaznickou zkušenost. O tom, jak se mění role CMO, proč velké značky mají konkurenční výhodu, jak spolu souvisí hravost a efektivita nebo proč se vyplatí pracovat s principy takzvaného evidence-based marketingu, mluvíme s Kristiánem Hlouškem , stra… MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Článek MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku se nejdříve objevil na MAM . CzechTourism: Polští lékaři znovuobjevují české lázně Polští lékaři se po čtyřiceti letech letos v srpnu vydali na balneologickou studijní cestu do Česka. Mezi navštívená místa patřily například Karlovy Vary, Mariánské a Františkovy Lázně nebo lázně Jáchymov. České lázně se podle agentury CzechTourism stále výrazněji profilují jako místo pro prevenci i odpočinek. Institut lázeňství a balneologie (ILaB) v Karlových Varech pro upevnění míst na mapě lá… „Jsme malá kostka ve firemním benefitním puzzle, ale s velkým dopadem na zdraví zaměstnanců,“ říká Miroslav Rech, Multisport Be V českých firmách roste tlak na podporu zdraví a aktivního životního stylu zaměstnanců. Nejde jen o benefity, ale o nástroje, které skutečně motivují lidi k pohybu a přinášejí reálný dopad na jejich každodenní život. Jedním z nich je Multisport karta, která umožňuje využívat sportoviště, bazény, wellness nebo sdílená kola. V podcastu HR News o fungování tohoto benefitu a jeho dopadu na český pracovní trh hovořil generální ředitel společnosti Multisport Benefit Miroslav Rech s kolegou Tomášem… „Firmám chybí místo jedné pravdy. My ho pomáháme získat,“ říká Petr Macek, Caflou Mnoho menších firem a podnikatelů zvládá každodenní provoz s pomocí nástrojů, které dobře znají – tabulek, e-mailů nebo poznámkových bloků. Často to funguje. Ale jakmile firma roste nebo přibývá zakázek, začne být složité udržet si přehled o tom, co se právě děje, co se má fakturovat nebo jak je na tom cash flow. Právě tehdy přichází na řadu systém, který propoje klíčové oblasti řízení na jednom místě. Jedním z takových systémů je platforma Caflou. V podcastu Tomáše Pospíchala (CPO, IVITERA) o… Co jsem zjistil za 10 let podnikání na volné noze? 14 let mám živnosťák, 12 let podnikám, posledních 10 let na volné noze. Na začátku velký krok do neznáma, zpětně jedno z nejlepších kariérních rozhodnutí. Co jsem se během té cesty naučil a zjistil? |
Píše se o |