Reklamám na doplňky stravy Češi nedůvěřují, zejména na sítích Reklamy na doplňky stravy nepovažují Češi za důvěryhodné, nakupují je hlavně podle předchozí zkušenosti. You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě.“ Jak to má vaše firma s AI? Nadšeně zavádíte další a další nástroje, nebo kolem ní chodíte spíš po špičkách a s obavami? Článek You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“ se nejdříve objevil na Marketing & Media . Allegro spouští nový mezinárodní komunikační koncept Společnost Allegro oznámila novinku v podobě nového komunikačního konceptu. Kreativní myšlenka, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů „Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazní… Špatné vedení: Proč se jedná o nejčastější důvod, proč zaměstnanci odcházejí Mezi důvody, kvůli kterým zaměstnanci nejčastěji podávají výpověď, na prvních příčkách ve všech průzkumech vévodí špatné vedení ze strany nadřízeného. O jaké konkrétní chyby, kvůli kterým jsou pracovníci nespokojení a odcházejí ze zaměstnání, se na straně manažera nejčastěji jedná? A jak se těmto chybám jako manažer vyhnout? Je pravda, že novinky prodávají? V marketingu je rozšířené přesvědčení, že zákazníci jsou přitahováni novinkami a čím originálnější jsou, tím lépe. Opravdu novinky prodávají? Článek Je pravda, že novinky prodávají? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Automatizace přes Make a Zapier Make a Zapier jsou tzv. automatizační platformy, ve kterých můžete spojit (integrovat) různé aplikace k sobě a typicky si mezi nimi automaticky přeposílat data. Díky těmto automatizacím tak dokážete ušetřit klidně stovky hodin zbytečné manuální práce měsíčně. O co jde a jak na to nejen ve spojení s Notionem? |
Horku nad Moravou na Olomoucku uzavřela rekonstrukce Olomouc 27. dubna 2024 (PROTEXT) - Od pondělí 22. dubna řidiči neprojedou obcí Horka nad Moravou na Olomoucku. Začala tady oprava silnice v jejím centru směrem na Chomoutov. Uzavřený úsek začíná od křižovatky ulic Skrbeňská, Olomoucká a náměstí Osvobození. Řidiči se musí vydat po objízdných trasách a počítat i s časovou prodlevou zhruba 10 minut. Luděk Tichý (ANO), starosta, Horka nad Moravou: "P… Paralympionici představili kampaň k Paříži. Ukazují v ní, že jsou 'stejní, ale jiní' „Stejná přilba, stejný okruh, stejná dřina. Jediný rozdíl je, že mě po šlapání nebolí nohy,“ říká v kampani Českého paralympijského výboru handicapovaný cyklista Patrik Jahoda, jenž svůj handbike pohání rukama. Ukazuje tak, že paralympiáda a její účastníci by neměli stát někde stranou. Podívejte se na další vizuály výborné kampaně. Konec rodičovské: Češi mají jedny z nejhorších podmínek v EU. Kolem 15 procent rodičů se do práce nikdy nevrátí Jen necelá polovina rodičů se po konci rodičovské dovolené vrací na stejné místo k původnímu zaměstnavateli. Kolem 15 procent rodičů – zejména žen – se už do práce nevrátí. Osmdesát procent rodičů preferuje flexibilní pracovní dobu, tu ale nabízí v evropském měřítku jen zlomek tuzemských firem. Vás, nebo vás? Problematika psaní velkých a malých písmen Občas se setkáváme s otázkou, dle jakých pravidel se při oslovování a užívání zájmenných tvarů píší velká písmena. Celá řada z nás si ze školy pamatuje slohové práce na téma Dopis pro babičku, ve kterých jsme používali velká písmena v zájmenných tvarech, protože to po nás kantoři striktně vyžadovali. Změnilo se od té doby něco?… The post Vás, nebo vás? Problematika psaní velkých a malých písmen a… Top akce nejen pro marketéry #květen Jaro je v plném proudu a spolu s ním také přípravy na květnové eventy. Měsíc květen je čas zvyků, a tak jako je pro mnohé z nás zvykem polibek pod rozkvetlou třešní nebo stavění májky, pro další z nás je zvykem účast na oblíbených eventech. A jaké že to jsou? Pojďme si naservírovat ty nejlepší... The post Top akce nejen pro marketéry #květen appeared first on Digichef . |
Píše se o |