Marketing mediálního domu Mafra nově vede Nikola Vangeli Nikola Vangeli se od července ujímá role marketingového ředitele mediální skupiny Mafra. Má na starosti definici strategie s důrazem na online agendu. Článek Marketing mediálního domu Mafra nově vede Nikola Vangeli se nejdříve objevil na MAM . Čtyřtýdenní dovolená už Čechům nestačí. Firmy reagují nabídkou delšího volna Česká legislativa stanovuje minimálně čtyři týdny dovolené ročně. Přestože jde o dlouhodobý standard, poptávka po delším odpočinku roste. Podle průzkumů by přes 90 procent Čechů uvítalo pět a více týdnů volna. Více jak 30 procent firem vychází svým zaměstnancům vstříc. Obědváme častěji, ale nezdravěji. Průzkum srovnal stravování Čechů za posledních 10 let Čeští zaměstnanci si dopřávají polední menu pravidelněji než dříve. Podíl těch, kteří hlavní jídlo dne vynechávají, se od roku 2014 snížil ze 6 na 1 %. Ve srovnání s poslední dekádou ovšem nejsou všechny změny jen pozitivní. Češi si například dnes mnohem častěji vybírají jídlo podle ceny spíše než podle složení a vyváženosti. Namísto restaurací také častěji preferujeme oběd sníst přímo v práci. Vyplývá to ze srovnání dlouhodobých výsledků průzkumu Barometr FOOD. Koučování, generace Z i hybridní týmy: TCC nabízí otevřené kurzy pro jednotlivce – od manažerů po HR Infografika: Jaký má Google náskok ve vyhledávání před ChatGPT Trend nárůstu vyhledávání s pomocí AI chatbotů je jasný, jeho král má ale stále velký náskok. Podívejte se, mezi kterými hráči je rozdělen celosvětový objem vyhledávání. Druhé místo vás překvapí. AI Inside Out #87: 3 rychlé tipy pro generování obrázků v ChatGPT V poslední době zažívá generování obrázků s ChatGPT obrovský boom. Po více než třech letech ho dokonce i já používám častěji než Midjourney. Je intuitivnější na ovládání a často přináší uvěřitelnější výstupy. V tomto článku vám ukážu tři rychlé tipy, které se mi při práci s ChatGPT osvědčily. Verze GPT Image 1 (vylepšené generování a editace... The post AI Inside Out #87: 3 rychlé tipy pro genero… |
Project Agora: jak nové Personas a Predictive Audiences mění cílení v digitální reklamě George Ntouzos, chief product officer společnosti Project Agora, vysvětluje, jak nová strategie přetváří způsob cílení reklamy na open webu a co přináší značkám i publisherům. Drony ve službách čistoty: Budoucnost údržby už létá nad českými městy Praha 2. července 2025 (PROTEXT) - Zcela nový standard údržby budov přináší do českých měst technologie, která mění pravidla hry – autonomní drony. Česká pobočka společnosti KTV Working Drone, která má centrálu v Norsku, má za sebou další jarní sezónu čištění napříč významnými českými průmyslovými a kancelářskými budovami a objekty. Díky mimořádné přesnosti, výborným výsledkům a důrazu na šetrnos… Opak syndromu podvodníka: Co je to „Dunningův–Krugerův efekt“ a jak poznat, že se týká vašeho podřízeného? Takzvaný „syndrom podvodníka“ asi všichni známe. Jedná se o situaci, kdy o sobě i velmi schopný člověk pochybuje a připadá mu, že se do zodpovědné nebo třeba i manažerské pozice dostal jaksi omylem. „Dunningův–Krugerův efekt“ je jakýmsi opakem tohoto syndromu. Může jím trpět víceméně každý a může mít velmi negativní dopad na efektivitu práce daného jedince, ale i na výsledky celého týmu. V dnešním článku se proto podíváme, co je to „Dunningův–Krugerův efekt“, a řekneme si, jak poznat koleg… Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Not invented here Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Co vše umí aktuální Notion AI? O Notion AI jsem na blogu psal v prosinci 2022, když se poprvé objevila. Uměla tehdy očekávané základy jako psaní, úpravy či brainstorming. Notion na ni ale hodně sází a proto se pravidelně objevují nové funkce a možnosti. Co umí v polovině roku 2025? |
Píše se o |