TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %. Sedm zvyků, díky kterým si zvýšíte sebevědomí Dlouhodobě úspěšný manažer, stejně jako kdokoliv, kdo na manažerskou funkci aspiruje, musí disponovat zdravým sebevědomím. To v žádném případě neznamená, že by se mělo jednat o narcistického egoistu nebo autoritativního mikromanažera. Ale znamená to, že si dotyčný musí být vědomý svých kvalit, musí umět ve správných chvílích působit dostatečně kompetentně a sebevědomě a musí v lidech umět vzbuzovat důvěru, že úkoly, které mu byly svěřeny, zvládne. Zdravé sebevědomí se naštěstí dá… Návod, jak prodávat, pro pohodlné obchodníky Jen včera jsem viděl, jak se tři lidé chlubí, že absolvovali trénink vyjednávání. Otázkou je, jestli je to nejlepší cesta k dobrému obchodu. Článek Návod, jak prodávat, pro pohodlné obchodníky se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . XTB spouští novou reklamní kampaň Investiční aplikace XTB představuje svou nejnovější reklamní kampaň v čele s globálním ambasadorem Zlatanem Ibrahimovićem. Jde o dosud nejrozsáhlejší komunikační aktivitu v historii značky, která se postupně spustí na třinácti trzích v Evropě, Latinské Americe, na Blízkém východě a v Asii. Kampaň poběží až do konce letošního roku. V kampani XTB navazuje na svou dlouhodobou […] |
Průzkum mezi českými startupisty PROTEXT VIDEO bude v pondělí 20. října 2025 vysílat on-line TK k představení dat z průzkumu mezi českými startupisty, investory a doporučením ke zlepšení systémové podpory českého startupového sektoru. Zúčastní se zástupci České startupové asociace, ministerstva průmyslu a obchodu a CzechInvestu. Přímý přenos, který je médiím k dispozici ZDARMA, začne v 10:00. Přímý přenos mohou použít všichni uživatelé bez omezení, a to jak na svých webových stránkách, tak na Facebooku. Zasíláme kód přenosu pr… H2 Longevity®: Česká revoluce v dlouhověkosti s vodíkem dobývá svět Ostrava 16. října 2025 (PROTEXT) - Česká společnost H2 Global Group, světová jednička v oblasti HealthTech a MedTech s více než 13 lety výzkumu a vývoje v oblasti Molekulárního vodíku®, představuje svůj další exkluzivní projekt – H2 Longevity® centrum dlouhověkosti. Tento inovativní projekt spojuje vědu, moderní technologie a exkluzivní wellness zážitek do jednoho celku, který mění přístup lidí k… Mluvme s mladými jako s partnery Čelíme generaci, která je mimořádně náročná v tom, co konzumuje, tvrdí Davide Zicca, který vystoupí na Foru Media. Jak mluvit s generací, která žije na sociálních sítích, reaguje v řádu vteřin a klasická média často obchází obloukem? Článek Mluvme s mladými jako s partnery se nejdříve objevil na MAM . Partnerem McDonald’s v Čechách, na Slovensku a Ukrajině se stala agentura TWBA\Hullabaloo TBWA\Hullabaloo Česká republika se ve spolupráci s TBWA\Ukrajina, společně patřící do holdingu Omnicom Agency Group (OAG), staly partnery značky McDonald’s v Čechách, na Slovensku a Ukrajině. Stalo se tak po vítězství v rozsáhlém tendru, jehož se účastnila i další holdingová skupina z globálně předvybraných McDonald’s agentur. Článek Partnerem McDonald’s v Čechách, na Slovensku a Ukrajině se stal… „Velké zplošťování“: Trend, kdy se firmy zbavují středního managementu V posledních několika měsících vidíme trend, který se v angličtině nazývá „the great flattening“, tedy „velké zplošťování“. Jedná se o eliminaci středního managementu, tedy většinou týmových lídrů, a podřízení řadových zaměstnanců přímo nejvyššímu managementu. Firmy jako Amazon, Microsoft nebo Google už tento trend následují a slibují si od něj ušetření peněz, zjednodušení administrativy a zeštíhlení firemní struktury. Jaká jsou ale rizika tohoto přístupu a jak ke zploštění firem… Který tarif Notionu vybrat a kdy stačí Notion zdarma? Jaké jsou rozdíly používání Notionu zdarma a v placené verzi? Sám jsem používal několik let Notion zdarma, než jsem přešel na ten nejvyšší tarif. Jaké jsou limity všech tarifů, co umějí a kdy dává smysl platit? Jak řídit akvizici a retenci v PPC kampaních? Jedno z nejdůležitějších témat v PPC, které pořád málo rezonuje, je retence versus akvizice. Jasně, záleží na oboru i klientovi, ale ruku na srdce – máte v účtech oddělené rozpočty a KPI pro akvizici a retenci? Většina ne. A to je problém. Koukat se v reklamních účtech na celkové průměry je totiž jedna z nejhorších... The post Jak řídit akvizici a retenci v PPC kampaních? appeared first on Digich… |
Píše se o |