Jenom reach nestačí. Jak si vedou sociální sítě v pozornosti? Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který může zásadně ovlivnit výsledky kampaní. A i mezi… Pražské služby dlouhodobě prosperují a investují do ekologické budoucnosti Praha 16. prosince 2025 (PROTEXT) - Druhá největší městská společnost potvrzuje pevnou finanční stabilitu a vynikající hospodaření. Přispívá k tomu vedení s jasnou vizí a schopností naplňovat stanovené cíle. Více než tři dekády uzavírají Pražské služby s kladným ekonomickým výsledkem; v posledních dvou letech dosáhly dokonce rekordních čísel. Díky tomu mohou dlouhodobě investovat do ekologizace svého provozu a rozvoje moderních technologií. Pražské služby za 31 let své existence ani jednou nepr… Hanácká vodka odhaluje novou limitovanou edici Hanácká vodka, nejprodávanější vodka na trhu, vstupuje do zimní sezony s novým komunikačním konceptem „Pure Spirit. Colorful Life“ a zároveň uvádí speciální zimní limitovanou edici etikety. Značka z Palírny U Zeleného stromu tak navazuje na jarní proměnu vizuální identity a posiluje své propojení se světem osobitosti, barev a autentických zážitků. Nový komunikační koncept staví na […] Kampaň britského prodejce elektroniky chytře bojuje proti krádežím mobilů Řetězec Currys propojuje ve své kampani „Mind the Grab" bezpečnost, marketing a společenskou odpovědnost. Posiluje tím svou značku a zároveň dělá okolí své prodejny bezpečnějším místem. Schází vám v obchodě sebevědomí? Úspěšný podnikatel a obchodník je ten, kdo věří, že prodává správné produkty za správné ceny. Ale to není všechno. Pro sebevědomí je potřeba víc. Článek Schází vám v obchodě sebevědomí? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Soutěž WebTop100 2025: Jak si Taste navařil Autora roku Digitální marketing prochází největší proměnou za poslední roky. AI dramaticky mění práci v PPC i SEO. Uživatelé se chovají jinak než před dvěma lety a tlak na efektivitu roste napříč trhem. I proto byla letošní WebTop100 místem, kde se setkali lidé, kteří určují tempo českého digitálu, ať už na samotné konferenci, nebo při vyhlášení nejlepších... The post Soutěž WebTop100 2025: Jak si Taste nava… |
Británie zvažuje, že BBC povolí reklamu a předplatné BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média. Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Článek Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem se nejdříve objevil na MAM . Flexinovela 2025 – firmy vítají modernizaci pracovního práva, ale upozorňují na vyšší administrativu Novela zákoníku práce známá jako flexinovela, která vstoupila v platnost 1. června 2025, představuje jeden z největších zásahů do pracovního práva za poslední roky. Podle nové studie společnosti Antal, do níž se zapojilo 161 firem napříč obory (108 z nich dotazník dokončilo), vnímají české společnosti flexinovelu převážně jako krok směrem k modernějšímu, flexibilnějšímu trhu práce – i když s řadou praktických otázek. Tajemství úspěšného team-buildingu: Tipy, jak jej zorganizovat Ve stmelování týmu a v utužování vztahů mezi jeho jednotlivými členy hrají team-buildingové aktivity nezastupitelnou roli v. Takovéto stmelovací týmové akce slouží nejenom k tomu, aby se pracovníci lépe poznali, ale i k tomu, aby si tým mohl ozkoušet a prověřit svou organizovanost, své interní postupy a komunikaci. Zde je několik tipů, jak team-building uspořádat a vykřesat z něj maximum. Jaký byl můj rok 2025? Rok 2025 je téměř na konci. Byl u mě samozřejmě plný Notionu, kariérně zatím nejúspěšnější, přestože jsem paradoxně oproti předchozím letům trochu zvolnil. Co a jak ve článku. |
Píše se o |